Der er stor forskel på, hvad virksomhederne har af behov for support til deres IT. Nogle virksomheder har behov for regelmæssig on-site IT-support, mens andre fint kan nøjes med telefon- og remote support.
Når vi indgår en supportaftale, aftales hvilket serviceniveau, jeres virksomhed har behov for. Eksempler på opgaver, som kan indgå, er
Såfremt der er behov for det, kan vi afhente og levere udstyret hos jer, hvis vi skal løse opgaven på vores servicecenter.
Ring eller skriv til os, så vi kan aftale et møde, hvor vi kan fastlægge jeres behov og aftale en servicemodel.
Lyngsted IT-Service
Fabriksvej 3, 1. sal
3000 Helsingør
Tlf.: +45 6165 8895
Mail: info@lyngsted.dk
Vi har åbent for telefoniske henvendelser mandag-fredag 08:00-12:00 og 13:00-16:00.
Besøg på kontor og værksted kun efter foregående aftale.
© Copyright 2023 | Lyngsted IT-Service | Alle Rettigheder forbeholdes | Design by Borup WebDesign